Not known Facts About داروخانه

Wiki Article

به یکی دیگر از جاهای اسرارآمیز اصفهان می‌رسیم. حمامی بزرگ و رازآلود که گرمایش تمام آب‌ آن فقط از طریق یک شعله انجام می‌شد. حالا اما متأسفانه آن شعله خاموش شده است.

اگر هم به دنبال فست فود و غذاهای مدرن هستید، رتوران هرمس،‌ فست فود آرابو در محله ارامنه و کافه هوگو در خانه دهدشتی را از یاد نبرید.

In 1722 the Ghilzay Afghans, led by Maḥmūd, defeated the Persian army a number of miles east of Eṣfahān and took the city after a extensive siege. Eṣfahān in no way totally recovered from this party.

اصفهان یکی از دیدنی‌ترین مقاصد برای وقتی است که برای سفر در زمستان برنامه‌ریزی می‌کنید. اینجا درباره بهترین مقاصد برای سفر زمستانی بیشتر بخوانید.

برای کسانی که می‌خواهند درباره طبیعت چیزهای بیشتری بدانند، موزه تاریخ طبیعی اصفهان را پیشنهاد می‌کنیم.

هزینه ورودی: ۵۰۰۰ تومان برای گردشگران داخلی و ۵۰۰۰۰ تومان برای گردشگران خارجی.

آقای صدیقی نوشته است: «فردی قبلا مورد اعتماد مجموعه بوده، مسئول پیگیری و انجام امور ثبت اداری موسسه شد. اما متاسفانه فرد مذکور با سوءاستفاده از اعتماد اقدام به تدوین و ثبت اساسنامه، جعل امضاء اینجانب، تسهیم سهام به آن کیفیت و بدون اطلاع تولیت، مدیر حوزه و برخی اعضا نموده و مع‌الاسف حتی check here بدون ورود و امضاء اینجانب و برخی اعضا ثبت این قضیه صورت پذیرفته است.»

اگر به دیدن بازارهای سنتی علاقه‌مندید، این مطلب را در باره معروف ترین بازارهای سنتی ایران بخوانید.

اگر به تاریخ ایران باستان و زرتشت علاقه مندید، آتشکده یزد هم جاذبه های زیادی برای شما دارد.

مهم‌ترین ویژگی این مدرسه،‌ کاشی‌کاری‌های خیره‌کننده آن است که هر بیننده‌ای را وادار به تحسین می‌کند.

بی‌شک بریان یا بریون حرف اول را در غذاهای این خطه از ایران می‌زند. خورش ماست هم شهرت زیادی بین مردم بومی و گردشگران دارد.

در کنار همه این موارد، جاباما تخفیف‌های ویژه‌ای برای اقامتگاه‌ها در نظر گرفته است که به شما امکان می‌دهد تا بتوانید ویلا یا اقامتگاه موردنظر خود را با بهترین قیمت در شهر موردنظرتان رزرو کنید.

قرار است سفری شیرین و در عین حال کوتاه به تمام این جاذبه‌ها داشته باشیم.

ما يميز أصفهان أنها تضم بعضاً من أقدم مساجد إيران ومن هذه المساجد: المسجد الجامع[عدل]

Report this wiki page